וילות להשכרה למסיבות

"בוא נרקוד עד אור הבוקר... בוא נשיר חזק עד השמים..."

הגיע הקיץ ואיתו החשק לרקוד, להתלבש או להתפנק בבריכה עם בגד ים ושמש קיצית! המקום היחיד בו אפשר לארגן הפקה כזו היא וילות להשכרה למסיבות.


באתר וילה אורג תמצאו מגוון וילות יוקרתיות עם בריכה ענקית ושלל פינוקים אחרים כמו: ג'קוזי ספא, סאונה,שולחן סנוקר.....

חדרים לפי שעה


ישנן וילות המכילות מספר רב של אנשים המגיע עד 600 איש, ניתן לעשות מסיבת בריכה מפנקת עם מוזיקה ברקע מהזריחה ועד השקיעה כולם בבגד ים, לא חושבים על כלום רק רוקדים, משתזפים ועושים על האש....


כמו כן ניתן לעשות מסיבות ימי הולדת מסיבות רווקות ורווקים מצומצמות יותר ועדיין ליהנות מכל האטרקציות שמציעה וילה להשכרה עם אופציה ללינה בסוויטות מפוארות שבחלקם ג'קוזי צמוד, שירותים ו-LCD .... כך לא תשתו ותנהגו!!


תמיד אנו רואים את המסיבות האלה בסרטים, מלא אנשים חוגגים בוילה מפוארת סביב בריכה ענקית ותמיד זה נראה כאילו רק עשירים יכולים להרשות לעצמם... אז זהו שלא... כל אחד ואחת מכם יכול לעשות מסיבה איכותית בוילה יוקרתית.


אתר וילה אורג קיבץ עבורכם וילות יפיפיות בכל רחבי הארץ, הוילות מתאימות גם לנופשים חלומיים למשפחות וקבוצות גדולות.... כנסו לקבל ייעוץ והכוונה מצוות האתר...
תיהנו!


 

וילות להשכרה למסיבות

מתנה מפנקת וייחודית למסיבת יום הולדת "יום פינוק בוילה ספא"

הוזמנתם למסיבת יום הולדת ? איזה מתנה את מביאים? אם אתם אוהבים את בעלי השמחה, הזמינו אותם לוילה ספא יוקרתית ומפנקת.

 
וילה ספא מתאימה לא רק כמתנה, זה יכול להיות יציאה עם בן/בת הזוג לציון יום נישואים וכדומה. הפינוק בוילה ספא מתאימה גם לכם.

 
מתקני ספא מהחברות המובילות בעולם, בריכה יפיפייה, מרפסות נוף מול הים , הכנרת או הגליל. שלל אטרקציות ופינוקים מצפים לכם בוילה שנועדה אך ורק לפינוק.

 
בוילה ספא יש חדרי טיפולים מאובזרים ומקנים אוירה מיוחדת בטיפול וגם לאחריו. יש חדרי טיפול זוגיים ויש יחידניים. טובי המטפלים בתחום יעמדו לשרותכם, תוכלו להזמין את כל סוגי הטיפולים. אמבטיית שמנים או ג'קוזי ספא יוסיפו למרגוע בוילה.

 
אתר וילה אורג מפרסם מבחר וילות יוקרתיות ווילות ספא מפנקות שנבדקו היטב לפני פרסומן באתר. כל וילה מציגה את עצמה עם מידע מפורט ולצידו גלריית תמונת מרהיבה.

 
ניתן ליצור קשר ישירות עם בעלי הוילה. מתלבטים?